PREPUSTITE NAMA UPRAVLJANJE I RAZVOJ VAŠIH ATLASSIAN RJEŠENJA

Korisnička, konzultantska i administratorska podrška Atlassian proizvodima

Imamo odgovore na sva pitanja u vezi:

  • Licenciranja

  • Konfiguracije

  • Implementacije

  • Migracije

  • Najboljih praksi

  • Sigurnosti

  • Regulatorne usklađenosti

  • Korištenja

Prepoznali smo činjenicu da Atlassian Jira nije samo Software za vođenje projekata kao što ni Confluence nije samo za izradu i pohranu dokumentacije te želimo našom uslugom klijentu omogućiti digitalizaciju, optimizaciju, nadzor i automatizaciju poslovnih procesa.

Prepreke pretvaramo u prednosti!

Svakodnevni izazovi vaše organizacije

Visoki troškovi licenci

Komplicirano korištenje

Utrošak vrijednog vremena na (re)konfiguraciju

Kompleksna konfiguracija 

Neefikasna utilizacija

Zatrpanost zahtjevima

Rješenja koja donose rezultate

Optimizirani troškovi licenciranja

Dostupnost uputa i podrške

Fokus na vlastiti posao

Stručna i user-friendly konfiguracija

Maksimalna utilizacija

Kontinuirano rješavanje zahtjeva

Sveobuhvatna podrška za maksimalnu učinkovitost vaše organizacije

Pružamo kontinuiranu i sveobuhvatnu podršku kroz tri razine s ciljem spajanja realnih procesa i potreba unutar tvrtke s mogućnostima Atlassian rješenja i povezanih aplikacija. Korisničku svakodnevnim korisnicima Atlassian rješenja. Konzultantsku mendžmentu i upravi savjetima za najbolju utilizaciju i optimizaciju troškova Atlassian rješenja. Administratorsku kroz nadzor, promjene, nodgradnje i održavanje konfiguracije vašeg Atlassian rješenja

Ključne prednosti usluge

Brzina

Trenutni odaziv na korisničke i konzultantske upite.

Efikasnost

Brza konfiguracija i implementacija jednostavnih zahtjeva.

Prilagodljivost

Razvoj i implementacija novih modula konfiguracije.

Glavne značajke

Garantirana dostupnost u radnom vremenu klijenta i više SLA nivoa prema potrebama klijenta

Višestruke mogućnosti predaje zahtjeva (Portal, Poziv, Email, SMS)

Praćenje zahtjeva u realnom vremenu

Implementacija novih procesa i kontinuirana edukacija korisnika

Kontinuirana uključenost u rad i administraciju Atlassian proizvoda i predlaganje unaprjeđenja

Izrada korisničkih uputa za sve zahtjeve i promjene

Mjesečno izvještavanje o izvršenim uslugama

Sigurnost budžetiranja i dinamično upravljanje licencama

KONTAKTIRAJTE NAS

Osigurajte dugoročnu prednost i kontinuiranu efikasnost

Naša podrška pokriva sve aspekte – od svakodnevnog korištenja, kroz optimizaciju i savjetovanje za menadžment, do kontinuiranog nadzora i održavanja sustava. Iskoristite našu stručnost kako biste maksimizirali vrijednost Atlassian proizvoda za vašu organizaciju.