
PREPUSTITE NAMA UPRAVLJANJE I RAZVOJ VAŠIH ATLASSIAN RJEŠENJA
Korisnička, konzultantska i administratorska podrška Atlassian proizvodima
Imamo odgovore na sva pitanja u vezi:
Licenciranja
Konfiguracije
Implementacije
Migracije
Najboljih praksi
Sigurnosti
Regulatorne usklađenosti
Korištenja
Prepoznali smo činjenicu da Atlassian Jira nije samo Software za vođenje projekata kao što ni Confluence nije samo za izradu i pohranu dokumentacije te želimo našom uslugom klijentu omogućiti digitalizaciju, optimizaciju, nadzor i automatizaciju poslovnih procesa.
Prepreke pretvaramo u prednosti!
Svakodnevni izazovi vaše organizacije
Visoki troškovi licenci
Komplicirano korištenje
Utrošak vrijednog vremena na (re)konfiguraciju
Kompleksna konfiguracija
Neefikasna utilizacija
Zatrpanost zahtjevima
Rješenja koja donose rezultate
Optimizirani troškovi licenciranja
Dostupnost uputa i podrške
Fokus na vlastiti posao
Stručna i user-friendly konfiguracija
Maksimalna utilizacija
Kontinuirano rješavanje zahtjeva
Sveobuhvatna podrška za maksimalnu učinkovitost vaše organizacije
Pružamo kontinuiranu i sveobuhvatnu podršku kroz tri razine s ciljem spajanja realnih procesa i potreba unutar tvrtke s mogućnostima Atlassian rješenja i povezanih aplikacija. Korisničku svakodnevnim korisnicima Atlassian rješenja. Konzultantsku mendžmentu i upravi savjetima za najbolju utilizaciju i optimizaciju troškova Atlassian rješenja. Administratorsku kroz nadzor, promjene, nodgradnje i održavanje konfiguracije vašeg Atlassian rješenja
Ključne prednosti usluge
Brzina
Trenutni odaziv na korisničke i konzultantske upite.
Efikasnost
Brza konfiguracija i implementacija jednostavnih zahtjeva.
Prilagodljivost
Razvoj i implementacija novih modula konfiguracije.
Glavne značajke
Garantirana dostupnost u radnom vremenu klijenta i više SLA nivoa prema potrebama klijenta
Višestruke mogućnosti predaje zahtjeva (Portal, Poziv, Email, SMS)
Praćenje zahtjeva u realnom vremenu
Implementacija novih procesa i kontinuirana edukacija korisnika
Kontinuirana uključenost u rad i administraciju Atlassian proizvoda i predlaganje unaprjeđenja
Izrada korisničkih uputa za sve zahtjeve i promjene
Mjesečno izvještavanje o izvršenim uslugama
Sigurnost budžetiranja i dinamično upravljanje licencama
KONTAKTIRAJTE NAS
Osigurajte dugoročnu prednost i kontinuiranu efikasnost
Naša podrška pokriva sve aspekte – od svakodnevnog korištenja, kroz optimizaciju i savjetovanje za menadžment, do kontinuiranog nadzora i održavanja sustava. Iskoristite našu stručnost kako biste maksimizirali vrijednost Atlassian proizvoda za vašu organizaciju.