ATLASSIAN JIRA SERVICE MANAGEMENT

Prvi izbor timova za upravljanje uslugama i korisničkom podrškom klijentima i djelatnicima.

Prikladan za bilo koju veličinu tvrtke i djelatnost, Jira Service Management pruža značajke za podršku poslovnim procesima. Omogućuje timovima iz svih odjela da transparentno, brže i kvalitetnije rješavaju zahtjeve. Jira Service Management je fleksibilno ITSM rješenje koje se prilagođava zahtjevima bilo kojeg ITSM okruženja i sadrži brojne opcije integracije. A zahvaljujući mobilnoj aplikaciji, JSM je također jednostavan i praktičan za korištenje u pokretu.

Jira Service Management uključuje uobičajene ITSM prakse kao što su zahtjevi, incidenti, problemi, promjene i upravljanje konfiguracijom. Te se prakse mogu standardizirati u cijelom poduzeću, povećavajući skalabilnost procesa. Još jedan plus je što se integrira s drugim Atlassian proizvodima kao što je Jira Software pa je kompletno rejšavanje zahtjeva popraćeno kroz Atlassian ekosustav te se osiguravaju usluge bez grešaka od početka do kraja u svim odjelima.

Kako Jira Service Management omogućava vašem timu brzo i efikasno upravljanje internim i eksternim zahtjevima?

Jira Service Management Service Desk Portal

Korisnički portal

Predaja

Suradnja i rješavanje

Jira Service Management koristi se za sve…

Zadatke

Zahtjeve

Sastanke

Dokumente

Komunikaciju

U procesima…

Upravljanja inventarom

Upravljanja promjenama

Korisničke podrške

Unutar i izvan vaše tvrtke.

Jeste li spremni imati najbolju i najefikasniju podršku klijentima i ostatku tvrtke, a istovremeno uštediti?